Mybrary.info
mybrary.info » Книги » Фантастика и фэнтези » Альтернативная история » פוטין הולך להיטלר - Рыбаченко Олег Павлович (читать книги онлайн бесплатно полные версии .txt, .fb2) 📗

פוטין הולך להיטלר - Рыбаченко Олег Павлович (читать книги онлайн бесплатно полные версии .txt, .fb2) 📗

Тут можно читать бесплатно פוטין הולך להיטלר - Рыбаченко Олег Павлович (читать книги онлайн бесплатно полные версии .txt, .fb2) 📗. Жанр: Альтернативная история / Боевая фантастика / Героическая фантастика / Ироническая фантастика / Фантастика: прочее / Эпическая фантастика / Юмористическая фантастика. Так же Вы можете читать полную версию (весь текст) онлайн без регистрации и SMS на сайте mybrary.info (MYBRARY) или прочесть краткое содержание, предисловие (аннотацию), описание и ознакомиться с отзывами (комментариями) о произведении.
Читать онлайн
פוטין הולך להיטלר - Рыбаченко Олег Павлович (читать книги онлайн бесплатно полные версии .txt, .fb2) 📗
Вы автор?
Жалоба
Все книги на сайте размещаются его пользователями. Приносим свои глубочайшие извинения, если Ваша книга была опубликована без Вашего на то согласия.
Напишите нам, и мы в срочном порядке примем меры.

פוטין הולך להיטלר - Рыбаченко Олег Павлович (читать книги онлайн бесплатно полные версии .txt, .fb2) 📗 краткое содержание

פוטין הולך להיטלר - Рыбаченко Олег Павлович (читать книги онлайн бесплатно полные версии .txt, .fb2) 📗 - описание и краткое содержание, автор Рыбаченко Олег Павлович, читайте бесплатно онлайн на сайте электронной библиотеки mybrary.info

קרה שאחרי מותו באוגוסט 2023 נכנס נשיא רוסיה ולדימיר פוטין לגופו של היטלר. יתר על כן, זה כל כך מגניב שהמלחמה הפטריוטית הגדולה נמצאת בעיצומה בלוח השנה ב-1 בנובמבר 1941. ואתה לא יכול לתקן את זה. מה לעשות אם גם סטלין וגם צ'רצ'יל לא רוצים לשמוע על שלום? ואז ולדימיר פוטין מחליט להעניש את כולם היטב!

פוטין הולך להיטלר читать онлайн бесплатно

פוטין הולך להיטלר - читать книгу онлайн бесплатно, автор Рыбаченко Олег Павлович
Назад 1 2 3 4 5 Вперед
Перейти на страницу:

  פוטין הולך להיטלר

  הערה

  קרה שאחרי מותו באוגוסט 2023 נכנס נשיא רוסיה ולדימיר פוטין לגופו של היטלר. יתר על כן, זה כל כך מגניב שהמלחמה הפטריוטית הגדולה נמצאת בעיצומה בלוח השנה ב-1 בנובמבר 1941. ואתה לא יכול לתקן את זה. מה לעשות אם גם סטלין וגם צ'רצ'יל לא רוצים לשמוע על שלום? ואז ולדימיר פוטין מחליט להעניש את כולם היטב!

  . פּרוֹלוֹג.

  המלחמה הממושכת עם אוקראינה לא הייתה מעניינת במיוחד עבור נשיא רוסיה. ובכן, מה זה אוקראינה עבור רוסיה? חשבו שירעיפו עליה כובעים ויקחו את קייב לשלושה ימים. אבל זה לא הסתדר. זו השנה השנייה למלחמה. והבחירות לנשיאות ברוסיה ממש על האף. ולוולדימיר פוטין היו בעיות בבריאותו. ניתן לראות את הקללות של מיליוני אנשים כמעט בכל העולם שנפגעו. דם אנושי אינו מים. וכמה דם כבר שפך ולדימיר פוטין? אולי רק סטלין היה עקוב מדם בהיסטוריה של רוסיה. האוקראינים מנהלים מתקפה מוצלחת, וכבשו מחדש את רוב השטחים שסופחו מידי הצבא הרוסי ומהרכבים פרטיים שונים. יתרה מכך, הטליבאן תקף את טג'יקיסטן ואת הבסיס הרוסי שם במאי 2023. והם פתחו חזית שנייה והוסיפו כאב ראש לנשיא רוסיה. כפי שהתברר, הטג'יקים הפגינו מורל נמוך, וצבאם בחלקו ברח, ובחלקו נתפס. ורוסיה נאלצה להילחם איתם. אז הבסיס הצבאי הרוסי היה מוקף על ידי הטליבאן, ומספר רב של חיילים נהרגו, וחלקם נשבו.

  והם היו צריכים לענות. ושוב להכריז על גיוס על מנת לסתום את הפערים כבר בדרום.

  וכשוולדימיר פוטין מת ב-5 באוגוסט 2023, רוסים רבים כבר שנאו אותו, שלא לדבר על מדינות מערביות. ונשיא רוסיה מת בייסורים, וללא כבוד. הפמליה שלו אפילו לא נעשתה עצובה במיוחד. אבל בכל זאת הם החליטו לקבור בצורה מפוארת. ולתת כבוד.

  אם כי, כמובן, רבים אמרו שאם פוטין היה מת לפני המתקפה על אוקראינה, הוא היה נכנס להיסטוריה כאחד השליטים הרוסיים הטובים ביותר.

  ולכן אולי זה בדיוק המקרה כאשר אדם מתחרט על כך שה' לא שלח לו את המוות קודם לכן.

  בכל מקרה, באוגוסט 2023 מת ולדימיר פוטין, וגורלו היה אמור להיקבע על ידי בית המשפט.

  ושיפוט שמימי! אבל האלה-דמיורג גחמני עמנואל לקח וגנב את נשמתו של ולדימיר פוטין מהגיהנום, ולקח אותו ליקום שלה.

  שם היא לקחה והחדירה את הדיקטטור הרוסי בגופו של אדולף היטלר. הפושע הגדול ביותר בכל הזמנים והעמים.

  וברגע שבו החיילים הגרמנים נמצאים ליד מוסקבה. כן, היא המציאה עונש כזה לנשיא קין. או אולי אפילו פרס, כי אתה זז מגופו של מישהו שצעיר ממך באותה תקופה כמעט בעשרים שנה, ועל פסגת ההצלחה והתהילה.

  ועכשיו ולדימיר פוטין קיבל גוף חדש, הזדמנויות חדשות, בעולם כמו שתי טיפות מים המזכירות את כדור הארץ של המאה העשרים. והדבר הכי מעניין הוא מה יקרה. כוחו של נשיא הרוצח על העולם, או התאבדות מבישה? או אולי שניהם, או משהו באמצע!?

  . פרק 1

  ולדימיר פוטין זכר במעורפל את שהותו הקצרה בגיהנום. הוא עדיין לא נשפט. הנשמה הייתה באיזה חדר גדול ומואר מאוד. ואתה חסר משקל לחלוטין, ואתה תלוי באוויר, כפי שקורה לעתים קרובות בחלום, במיוחד בילדות.

  בלי עינויים, בלי אש גיהנום. אבל זו הייתה תקופה קצרה מאוד של קיום כרוח טהורה, ללא גוף. ואתה פשוט מרפרף כמו בחלום, ואתה מרגיש טוב וקליל, ואתה לא זוכר היטב מה יש מסביב.

  ואז לאחר המשפט, אתה תוקצה לגן עדן, או לגיהנום, או לטהרה עבור רוב האנשים.

  אבל עכשיו ולדימיר פוטין הרגיש את עצמו בגוף חדש. לא גוף צעיר, אבל גם לא ישן.

  ונשיא רוסיה לשעבר כבר יודע שעכשיו הוא היטלר על בשרו.

  הודות לתזונה צמחונית והיעדר הרגלים רעים, הפיהרר, בן חמישים, במצב די הגון. הנפש שלו עדיין לא עמוסה בשורה של תבוסות מבישות. אז אתה מרגיש די נסבל טוב יותר מאשר במקומו של נשיא רוסיה. שלא חי מספיק זמן כדי להיות בן שבעים ואחת.

  עם זאת, שליטי רוסיה שחיו עד תקופה כזו ניתן לספור על האצבעות.

  בכל מקרה, נראה שהיטלר בגופו ובריא יותר ונמרץ וצעיר יותר, כך שאין מה להתלונן על הגורל.

  הכל יהיה כלום, אבל בלוח השנה 1 בנובמבר 1941. המשמעות היא שלא ניתן יהיה עוד לעצור את הפיהרר בקו הקטלני ולא לתקוף את ברית המועצות. וכנראה שאתה צריך לפעול, אבל איך...

  הפמליה והגנרלים רצו, כמובן, את המשך המשתה, ושהפירר ייתן להם את הוראותיו החכמות.

  עם זאת, מה לעשות כשאתה כבר עד האוזניים בחרא. גם בחיים קודמים וגם בחיים האלה.

  ולדימיר-אדולף הכריז שעליו להיות לבד ולחשוב קצת ולנוח. במקביל ביקש קפה עם קפה כתום ומפה מבצעית, וכן את החלק האירופי של ברית המועצות ואפריקה.

  ענייני הגרמנים, בכלל, התנהלו יפה. הצליח למרות שהמתקפה באוקטובר השמידה לחלוטין שישה צבאות סובייטים, וכמה חלקית. יותר משש מאות ושלושים אלף חיילים וקציני האויב נפלו בשבי.

  ובכיוון לנינגרד, חיילי הוורמאכט נעים לעבר טיקווין. ובדרום כבר כבשו את חרקוב וחלק מהדונבאס. בחצי האי קרים הם התקרבו לסבסטופול והסתערו על קרץ'. ובכן, זה עדיין לא שיא ההצלחה. הגרמנים עדיין צריכים לקחת את טיקווין, קרץ', כמה ערים בדונבאס ורוסטוב-על-דון כדי להגיע למקסימום עד סוף נובמבר. ואז אפילו להתקרב למוסקבה ממש עד כמה קילומטרים.

  ואז יקרה נס. וכפור חסר תקדים, שממנו קפא אפילו בנזין גרמני מפחם, והציוד כשל, והחיילים הגרמנים עצמם קפאו בחיים.

  בגוף החדש, ולדימיר פוטין התחיל להרגיש את הזיכרון של היטלר בעצמו. מצד אחד, זה אפילו טוב. לא תיתפס בהתנהגות מוזרה ובורות. למעשה, השטן יודע איך נראים הגנרלים והשרים הגרמנים. נראה ששפר נחשב למוכשר שבהם.

  אבל זיכרונו של היטלר העלה ששפר עדיין לא קיבל את תפקיד שר החימוש והתחמושת של הרייך. ואולי - זו הייתה אחת הסיבות העיקריות לתבוסה של גרמניה הנאצית. אילו נתמנה שר כה נמרץ קודם לכן, מהלך המלחמות היה שונה.

  עם זאת, היטלר לא רק הצליח לתת משקוף בכך. למשל, הוא עצר טנקים גרמניים ליד דוקר, ובעקבות כך הצליחו ארבע מאות אלף בריטים ומאה אלף צרפתים להימלט לבריטניה. ואם החיילים הללו נתפסו על ידי היטלר, אז אולי אפילו צ'רצ'יל היה צריך ללכת לשלום. באופן כללי, כמובן, ההחלטה להילחם בגרמניה, שהשתלטה כמעט על כל יבשת אירופה, הייתה אידיוטית.

  אבל צ'רצ'יל הוא שהציל את רוסיה או ברית המועצות.

  ללא חזית שנייה, סיכוייו של סטלין מול הרייך השלישי והלוויינים שלו היו כמעט אפסיים.

  אז... פוטין קילל. הוא לא אהב את צ'רצ'יל. אולי אפילו הייתה קנאה נסתרת כלפי המנהיג הזה. אחרי הכל, אחרי הכל, צ'רצ'יל נשאר בהיסטוריה אגדה וג'נטלמן.

Назад 1 2 3 4 5 Вперед
Перейти на страницу:

Рыбаченко Олег Павлович читать все книги автора по порядку

Рыбаченко Олег Павлович - все книги автора в одном месте читать по порядку полные версии на сайте онлайн библиотеки mybrary.info.


פוטין הולך להיטלר отзывы

Отзывы читателей о книге פוטין הולך להיטלר, автор: Рыбаченко Олег Павлович. Читайте комментарии и мнения людей о произведении.


Уважаемые читатели и просто посетители нашей библиотеки! Просим Вас придерживаться определенных правил при комментировании литературных произведений.

  • 1. Просьба отказаться от дискриминационных высказываний. Мы защищаем право наших читателей свободно выражать свою точку зрения. Вместе с тем мы не терпим агрессии. На сайте запрещено оставлять комментарий, который содержит унизительные высказывания или призывы к насилию по отношению к отдельным лицам или группам людей на основании их расы, этнического происхождения, вероисповедания, недееспособности, пола, возраста, статуса ветерана, касты или сексуальной ориентации.
  • 2. Просьба отказаться от оскорблений, угроз и запугиваний.
  • 3. Просьба отказаться от нецензурной лексики.
  • 4. Просьба вести себя максимально корректно как по отношению к авторам, так и по отношению к другим читателям и их комментариям.

Надеемся на Ваше понимание и благоразумие. С уважением, администратор mybrary.info.


Прокомментировать
Подтвердите что вы не робот:*